bebeğim 5 aylık. gece sadece t şirtle uyutuyorum üstüne de müslin bez örtüyorum. gece minimum 24 derece oluyordur. ama son bir hafta ben hasta oldum, burnum tıkandı geçmeyen öksürük, yeşil balgam.ama sonunda iyileştim. bebeğim de sürekli benim yanımda. ama çok şükür bebeğime bişey olmadı. emziriyorum anne sütünden koruyucu antikorlar geçiyordur onların bebeğimi koruduğunu düşünüyorum. Maalesef son zamanları benim bağışıklık sistem biraz çöktü 🙁 olsun bebeğim sağlıklı olsun da yeter 😊 emziriyorsanız daha sık emzirmeye çalışın, anne sütü kesinlikle korur