BozMoms o doktora bir daha götürmeyin bence kafası güzel heralde sonra alışır tembellik olur ve hep ister bana da etrafımdakiler fitil at şöyle yap böyle yap dedi asla yapmadım çok şükür 2 ay sonra düzene oturdu doktoruna korkmayın 10 güne kadar normal dedi benim kızımda sadece anne sütü alıyor şimdi ek gıdaya geçtik yine aynı şükür sıkıntı yaşamıyoruz. Sizde sakin olur korkmayın bu gayet normal bir durum artık her gün kaka yapmasını beklemeyin ilk doğduğu zamanlar sürekli yapıyorlar ama sonra düzen değişiyor