tazeannis_ 1 aylık bebekte olmaz ki canım o daha kendini hala anne karnında gibi hissediyordur sürekli emer sürekli acıkır sana çok ihtiyacı var annesiii❤️
Yani araştırmalar 4. Veya 5 aydan itibaren yapılabileceğini söylüyor
Ben 8. Ayda emzirirken pış pış pat pat yaptım uyumaya yakın göğsümü ağzından çekip pış pışlamaya devam ettim
Ayağımda sallarken de pış pış sesi açtım yarım dakika salladım 10 saniye durdum salla dur yaptım ve sallama saniyelerini azaltıp durma sürelerini uzatarak gittim en son yatağına koyup pış pış yaptım bıraktım şimdi düzenli bi uykusu var