Atabetul_hakayik
Merhaba 5 sene önce oğlumda denemediğim gaz damlası kalmadı en son sap simplex işe yaradı onda da tam işe yaradı artık kendi gaz çıkartıyor diye damlayı kestiğim zaman da kusmaya başladı ne zaman tam dönmeye başladı ben de o zaman damlayı vermeyi bıraktım. Şimdi ise yaklaşık üç buçuk aylık kızım var onda da direkt 4,5 haftalık gibiyken biogaia damla başladım o da hemen etki göstermiyor diye bir hafta sonra bırakan oluyor ama biogaia etkisini tam olarak 21 gün sonra gösteriyor sabrettim ve sadece biogaia kullanıyorum. Kendim de rezene ve tane kimyon çayı içiyorum ve gaz yapıcı yiyecekler(işte ne bileyim…. karnabahar, brokoli, mercimek, nohut, fasülye….. tarzı şeyler yemiyorum 🙈)çok şükür 🙏şimdilik bir sıkıntımız yok 🙌
Herkesin kendi tercihi ama siz ne kadar dikkat ederseniz edin bağırsak florası tam olarak gelişmediği için mecbur damla ya da probiyotik malesef kullanmak gerekiyor.