1 hafta sonra 2 aylık olucaz. Son 10 gundur sadece emme seklinde besleniyoruz. Kilo alımı iyi olunca bıraktık memeyi. Gunde 2 3 kere kaka yapardı. Simdi 3 gunde bir en son 5. Gün yapti kakasini. Kakasi normaldi kabiz degildi ve bebegim huzursuz değil. Neden böyle oluyor acaba? Bazen diyorum acaba doyuyormu ondan mi yapmıyor cisli bez sayimiz güzel, huzursuz degil mutlu bir bebek. Boyle olan var mı kizlar