Miniktirtillarim Allah ım şifa versin, bir an önce iyileşip çıkmanız dileğiyle inşallah.. benim kızımda 2.5 aylıkken rsv+bronşiolitten yattı, 3 gün serum kolundan çıkmadı, oksijeni düşüktü zor 3 gündü ama geçti.. dua edin kendinize iyi bakın ki bebeğinize de iyi bakasınız. Çok geçmiş olsun Hayırlı bayramlar 💐