Kızlar bebeğimde 3.ayından beri salya ve kaşıntı var şimdilerde daha da arttı alttakilerin yerleri belli olmuş 2 tane beyazlık gözüküyo sizce çıkması yakınmıdır artık çıksada huzursuzluğu bitse diyorum normlde geceleri sabaha kadar uyuyan çocuk 3.ayından beri gece 5 6kere uyanıyo 😒