aynuraynur_2 Kızlar ben 6 ay once doğum yaptim 20 mayis ilk adetimi oldum ama Baya gecikti emziren hanımlarda olurmu Boyle şeylər?
biroglanannesii1 aynuraynur_2 Emziriyorum 11 ay olucak neredeyse olmadım canım normal 1 sene olmaması ama bunun çok emzirme ile alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü hemen regli olanda var emzirip
Cemileeee Kubra226 evet 4 gün geçmişti yaptigim da negatif . doktorum olabilir dedi normal bir durummuş 9 ay 1 yaşına kadar normalmis
Cemileeee Kubra226 evet 1 aydır aşırı duskunlesti memeye dişleri çıkıyor o yüzden normalmiş kaç doktora sordum ki zaten eşim korunuyor