Hilal2302 kızımın 40 i cikinca gaz sancıları başlamıştı önce dediğiniz saatlerde başladı.hatta bit kac kere esimin işten çıkıp geldini bile hatırlıyorum. Sabahları hep kucaktaydi zaten.kax kere hastaneye .en son bir Dr bize boşuna getiriyorsunuz dedi arabayla biraya gelene kadar sustu dimi dedi evet dedik kolik bebek sağlıklı ama gaz sancısı olan bebek boşuna hastaneye getir götür yapmayın dedi.en büyük ilacı sabır. Zaten karnına baktı gazı asiti derecedeyfi. Ne kadar gaz çıkarırsa çıkarsın onun belli saatleri var o gaz sıkışması oluyor.ancq bebek yağıyla masaj gaz damlalarıykq biraz da olsa rahatlatabiliyorsun ayaklarının sıcak olması önemli.biz en sonra çare kolik müzikleri var netten onu aciyorduk veya süpürge makinesi sesine kesin susup uyuyordu