BozMoms normal ama sadece arada uyanırsan bak elleri ayakları üşümüş mü dudağı mor gibi mi eğer o şekilde olursa şekeri düşmüş demektir hemen emzir çok şükür öyle birşey yaşamadım ama herkesin bebeği ayrıdır benim söylediğime bakıp şey yapma o vebalin altına giremem eğer elleri ayakları sıcaksa sorun yok demektir