Cok onemli bir sorum olucak bizim binanin önünde bahce yani diyim kurban getirdiler orda kesicekler ve 3 yasindaki cocum mö var diyip balkona cikamiyor sizce şikayet etmelimiyim birde kazdilar kuyu gibi sikayet etsemmi birde tam aksam getirdiler yani