marscicegi Hayırlı bayramlar hanımlar, Ramazan bayrami gibi çok sakin geçmiyor malum ,telasimiz çok , Sevdiklerinizle dolu dolu bayramlar dilerim tüm güzel annelere🥰
uykusuzanne__ marscicegi sizede iyi bayramlar ah ah ne kadar çok severdim bayramları dolu dolu geçerdi evlendimden belli çok sakin yanlız geçiyor kaç senedir ailemi görmüyorum bille çok buruk bayramlar benim için
marscicegi uykusuzanne__ haklısınız hiç eskisi gibi olmuyor dimi ,bizde gidiyoruz ama Bayram bittikten sonra gidebiliyoruz eşimin işi sebebiyle,buna da şükür 😊