Happy-67 2.5 aylık bebeğim var haftaya salı 3 aylık olacağız. Emzirdikten sonra bebeğim çok kusuyor ama kilosu da çok iyi. Böyle bişeyle karşı karşıya olan var mı
Eliaemir Kusması nasıl canım burnundan felan çıkıyor mu fışkırtarak mı kusuyor ? Reflğsğ olabilir mi o yüzden soruyorum ve ya gazı çıkmazsa o yüzden de kusabiliyorlar bir de fazla gelirse de fazlasını kusaralrmıs.