1 buçuk aylık oğlum. 1 aylık kontrolünde doktor yetersiz kilo aldığını ve anne sütüne ek mama başlamamız gerektiğini söyledi. Emziriyorum ama gerçekten doymuyor çocuk mamayla toparladık hemen eksik kilolarını aldı. Fakat şimdi de geceleri bazen 4-4 buçuk saati buluyor uyanması bende o uyanmayınca uyanmıyorum haliyle baya uzun oluyor beslenme süresi sizce normal mi ?