Defneannesi_ Haftaya kızımın 2. Ay aşısı var ve rota aşısı yaptırıcam ama kaygılarım var rota aşısı yaptırılmalı mi yaptıran var mı acaba ? Yan etkisi var mı ?
Garfield Defneannesi_ rota aşısını 2. Ayda 3 aşı olduğu için 3. Ay yaptırdım bir sıkıntı yaşamadım. Diğer dozu 5. Ayda yaptıracağım
Ladymom Defneannesi_ 2. Ay aşılarında verem biraz ağır bebeğinizin kaldırabileceğini düşünüyorsanız rota virüsünün 3 dozluk olanından yaptırın. Ama zaten 3 aşı ağır gelir bi tane daha olmasın diyorsanız rota virüsünün 2 dozluk olanı var onu 3. Ayda başlayın. Ben 2 dozluk olanı yaptıracağım. 10 gün önce de 2. Ay aşıları yapıldı.
Bilgeztrk Defneannesi_ canım ben yaptırdım hiç bir yan etkisi olmadı çok şükür en iyi aşı çünkü ağızdan veriliyor güzel güzel içti :) burada rota aşısı vurulmasına rağmen rota virüsü kapanlar vardı hastalığı hafif geçirmişler ileride virüs kaparsa çok pişman olurum diye yaptırdım çok yaygın bir virüs
Defneannesi_ Garfield peki 3. Aya ertelesek rota virüsü aşısını o sırada bu virüse yakalanır mı bunun hakkında bir bilginiZ var mı acaba
1bocek1cicekannesi Ladymom aynen arkadaşın dediği gibi bende aynını yaptıracağım. 2 dozluk olanı da aynı etkiyi gösteriyor
Defneannesi_ Ladymom peki 3. Aya ertelesek rota virüsü aşısını o sırada bu virüse yakalanır mı bunun hakkında bir bilginiZ var mı acaba
mom0989 1bocek1cicekannesi evet benim doktorum da 2 doz yeter dedi. 52 günlükken yapıldı diğeri de 4. Ay yapılacak
Ladymom Defneannesi_ hayır H Defneannesi_ hayır çok düşük anne sütü ile beslenen bebeklerde oran. En çok 6-15 ay arası görülüyor. İlk dozun 15. Haftayı geçmemesi söyleniyor
Garfield Defneannesi_ valla hiç bilmiyorum ama bu aşı 2 ve 3. Ay dışında yapılmıyor. Bir bildikleri vardır herhalde. Çünkü ya 2. Ay yapılır 4. Ay ikinci dozu yapılır. Ya da 3. Ay yapılır 5. Ay ikinci dozu yapılır
sedalala Benim doktorum menenjit üçüncü ayda diye rotayı 2-4te yapalım dedi. Hiçbir zorluk yaşamadık ne veremde ne rotada. Doktorunuz ne tavsiye ediyorsa onu yapın aşı konusunda :)
Ozlemaras Defneannesi_ hayır canım sağlık ocağında verem aşısını vurdurdum 3 aylıkkende rota aşısını vurdurduk Çarşamba günüde menenjit aşısını vurdurduk çok şükür hiçbirinin yan etkisi olmadı çok az ateş yaptı o kadar
Defneannesi_ Bilgeztrk kesinlkle benim arkadaşımın oğlu virüsü kaptı ve aşırı zayıfladı yemiyirdu hiç birşey ishal de olmuştu bende kesinlikle yaptırmayı düşünüyorum.tesekkurler