Benim dayıma 5 yıl önce falan 4.evre akciğer kanseri teşhisi kondu ,çok şükür hala yaşıyor. Akıllı ilaç kullandı, kemoterapi aldı hala daha da tedavisi sürüyor. Tabi ne ilaç kullandı tüm evreleri bilmiyorum ama akıllı ilaç diye duyunca biz de acaba deneme mi yapılıyor üzerinde diye düşünmüştük Allah yardım etsin sizin hastaniza da ,geçmiş olsun