Kevserakb Ya bu öyle bir şey ki önünü alamazsın yine tekrar eder şimdi olmazsa başka bir zaman. Erkekler fıtrat olarak bu konu da zayıf diye düşünüyorum. Bakmayan erkek var mıdır vardır elbet tabii genele vurmak doğru olmaz ama büyük oranla hiç bakmaz dediğimiz bile bakıyor. Biraz trip atıyorsun küsüyorsun sen kendini üzüyorsun ama o gidiyor içerde çay içiyor hesabı. Çok düz mantıklar ve ben buna çok sinir oluyorum.