Yagiztos en son 2020 yazında ölüdenizdeydik. Tekne turu da yapmıştık tam bir rezillikti. Çok kötüydü ya bizim tekne. Orada bir kaç tane büyük tekneler var zaten aynı turu yapıyorlar ücretler de aynı ya da çok yakın sakın onları tercih etmeyin. Çünkü ortam rezalet. Ama varsa sakin küçğk bir tekne öyle turları tercih etmenizi tavsiye ederim. Bizim çok aceleye gelmişti paraşüt yapnıştık tekneyi bile görmeden biri ayarlamıştı bize yüzerek geri dönmenin geyiğini yapmıştık bütün gün