5 ay 8 günlüktü dişi çıktığında 😊 benimde 27.09 doğumlu kızım 9 bitti çok şükür biraz tembel emeklemiyo dönmüyo daha yeni yattığı yerden kalkıp oturmayı öğrendi 😃 oturduğu yerde etrafında dönüyo oturduğu yerden gitmeye çalışıyo 😃 bi yerlere tutunup kalkmaya çalışıyor.. ve çok konuşuyo bıdır bıdır bazen uydururken kavga ediyo benimle yemek yerken falan 🤣