iyi akşamlar hanımlar, bir tek bende mi var merak ediyorum, mesela iki ay önce kayinvalidemler gelmişti kalmaya, çok kalmadılar gittiler ama onlar geldiğinde etraf bir dağıldı ancak toparladım, kayinvalidemin oğluma savrukça davranmasına ve aile içindeki veya evimizdeki düzeni bozmasına takıntılıyım, çünkü oyun oynarken oğluma bir anlık istedi diye tost makinesi çay makinesi ütü prizler saç kurutma makinesi gibi makineleri çalıştırmasına izin veriyor, oğlum da o gittiği gibi evde yalnızca bu aletlerle oynamak istiyor, baş edemez hale geldim zaten 2,5 yaş dinlemiyor. İçten içe takıyorum ben de. Sizde de var mı bebeğinizi/çocuğunuzu büyütürken içten içe aklınızın gittiği şeyler?