Merhaba anneler.kızım 23 aylık.Saçları kısacık toplanıcak kadar bile değil.Pembelere boğsamda kızımı dısarda herkes yakısıklı, aslan gibi , abisi falan diyor.bende hiç bozuntuya vermıyorum.şampuan dalin kullanıyorum.saç uzatan bebek şmpuanı tavisyesi olan varmı? Saçlarını hiç kazıtmadım bu arada .