Çok anlamıyorum ama şöyle söyleyeyim çikolata bebek bünyesi için çok iyi bişey değil hem reflü ise azdırır birde şöyle Bi durum var yediğiniz çikolataların abartmıyorum %100 koruyucu içeriyor koruyucu olduğu için ben evde kek poğaça yaparsam kakouyu kullanıyorum onun haricinde emzirdiğim için hiç paketli gıda tüketmiyorum sizde dikkat edin