Alpsmommy__ Kızlar lohusa kanamam 25 gün sürdü. Şimdi de regl oldum normal mi?? Hani 6 8 Ay sonra olunuyordu?
defneemomm Alpsmommy__ bende 2 ay sonra oldum sonra 1 ay sonra yine oldum normal döngüme döndüm. sadece aşırı kanamam oluyor
dlnyygy Catlakbiranne 41.gn oldum doktor ile görüştüm promlem yok dedi sadece tek fark ağrılı geçiyor normalde adet olunca hissetmezdim şimdi acaip bi ağrım oluyor
Poncikkkk Alpsmommy__ herkeste aynı şklde olmaz öyle olsaydı hamilelik belirtileride aynı olurdu kimsi 40 doldurup öyle adet olur ben 8-9 ay adet olmadım kimsi bir yıl hatta bir yıldan fazla sürüyor adet olmuyo
Alpsmommy__ Poncikkkk Şaşırdım yaa bilmiyordum böyle oldugunu. Doktorumda 4 5 Ay sonra görürsün demişti
Yelda35 Alpsmommy__ normal canım emziriyorsan özellikle düzensiz oluyor oğlum 3 yaşında hala düzensiz
birtatlivera Alpsmommy__ Bende 51. Gün regl oldum. Sonra da düzenli devam etti. Her kadında başka ilerliyor bu süreç. Benim annem ve ablamda doğumdan sonraki 2. Ay olmuşlar, bende de öyle oldu. Bazı arkadaşlarım 9-12 ay sonra oldu. Yani normal.
Alpsmommy__ birtatlivera 52, gün sonra oldun sonra her ay düzenli mi oldu? Ben 2 sene olmayanları duydum ya
MeTeCa Alpsmommy__ 😅Sezaryen olduğum için zaten düzgün bi kanama yoktu. Sarı su gibiydi. Doğumdan 4-5 hafta sonra en az 5 gün regl gibi hem ağrı hem de yoğun kanama geçirdim. Sonra sarılığa geri döndü. 40’ımda kontrole gittiğimde de doktorum sordu oldun mu diye. O zaman daha netleşti.
birtatlivera Alpsmommy__ Evet ilk regl 51. Gün oldum. Sonra 5 ay klasik 28 günde bir oldum. Bir ara bozuldu (bebeğin 7 aylıktı), 2 ayda bir oldum 2 kez. Şimdi yine düzeldi. Yani 1 sene önce doğum yaptım. 2 kere bozuldu geri düzeldi. 🌸
birtatlivera Alpsmommy__ Ben de duyuyorum 12 aydan daha da fazla olmayanları. Doktorlar olana da olmayana da normal diyorlar. Emzirme sebepli. Ama bence 1 seneden sonrası sorun çünkü zaten 1 sene sonra süt çok azalıyor. Asla ilk günlerdeki gibi emzirme öğünü başı 100 cc civarı süt olmuyor.
Alpsmommy__ defneemomm benim zaten kanamam çok oluyordu 7 8, gün sürüyordu. Bende sezeryan oldum bakalım nasıl olacak