Kızlar selam,bebeğim 5 ay 17 günlük oldu.Meyve sularına geçtim doktorumuzun önerisiyle önden alıştırma şeklinde iki haftalık süreç bitti şimdi püreli meyveler vermem gerekiyor+yoğurt ve hafiften su.Bebeğim beş gündür dışkı yapamıyor ve zorlandığı çook belli,zeytinyağı içirdim iki çay kaşığı bi iki kez çok işe yaramadı,forumda gördüm duphalac şurup aldım kullanan anneler varmış ama doktor kontrolümüze de daha var,vermeli miyim çok hafif bilemiyorum,tecrübesi,önerisi olan var mı??Ağladı mı çok ağrısı olduğunu hissediyorum yavrumun,üzülüyorum çok fazla lütfen yardım!!!