Kızlar sebebini bilmiyorum 6 buçuk aylık bebeğim dün gece başlayan bir ateş ve ishal dişten olabilir dedim doktor baktı belirti falan yok erkendir dedi ama kan film temiz çıkıyor ateşi neden düşmüyor sürekli 38,5 ağlamak istiyorum artıkkk korkuyorum ne yapsam düşebilir ılık duş soğuk kompres parol kalpol her şeyi denedimmm