Ay aynı ben. Ben pijama giydriyorum. İçine zıbın üzerine pijama hatta hala yarım kolluya bile geçmedim ama incelttim incecik pijamalardan kızım 2 aylık. Yavaştan yarım kolluya geçicem. Ama asla tek body gitdirip yatıramam heralde üzerinide tam örtmüyoruz üşüt gibi geliyor hep 😀