Bebeğim bugun 4 aylık oldu ve hiç süt içmiyor sağıp biberonla veriyordum şu son zamanlar da almamaya başladı doktora gittik vitamin verdi bayrama kadar geçmezse süt diyeti uygulsuacaksın sütlü olan bir şey yemeyeceksn dedi bende neden diye sormalk aklıma gelmedi sebebi nedir o diyetle sütüm de ne değişecek