Mrve-Mom 5,5 aylık bebeğim var cildi çok kuru hergün zeytinyağı ile masaj yapıyorum ama yinede cildi çok kuru. Aynı sorunu yaşayan var mı? Birde hangi şampuanı kullanıyorsunuz?
NiDaAli_o Mrve-Mom uni baby kullanıyorum canm. Banyodan sonra da mustela bebek yağı sürüyorum benm bebeğimin de çok kuru cildi😓 zeytinyağı da çok pis kokuyor ama mustela dan çok memnunum tavsiye ederim ❤️
Mrve-Mom Ae42 Mustella hakkında çok kötü yorumalr okudum gözü yaktığı için çok ağlatıyormuş bebekleri sizinde ağlıyor mu? banyo yapmayı sevmiyormuş bebekler.
Mrve-Mom Ae42 Ulkeerr dudururu Sodya C-mom aselrigel Esmaky Cikomel Mmbd Mlktrhn Öncelikle cevap veren herkese çok teşekkür ediyorum. Mustele kullananlara sorum olacak. farklı ciltler için çeşitleri varmış bebeğim 6 aylık olacak sizce hangisini kullanmalıyım. Bebeğimin cildi kuru. Önerilerini bekliyorum.
NiDaAli_o Sibel4264 sanmıyorum canım kuru ciltli benm oğlum genel olarak. Mustela bebek yağını kullandıktan sonra düzeldi ama 🥰
Mom9 Sibel4264 evet o yapıyor. Bende unibaby kullanıyodum. Pul pul oluyofu cildi. Mustela krem sürüyodum sonra ama fayda etmiyordu. Şimdi mustelanın şampuanını da aldım. Bakalım bu akşam yıkıcaz
Suzitosuzi Tugbaf Sebamed bizde kuruluk yaptı mesela değiştirdik mustela aldık hassas ciltler için gayet iyi.
Ygtek Mrve-Mom dalin kullanıyorum bebe yagıda aynı. Mustela da vardı elimde geçen gün onunla yıkadım konak olmuş kafası bidaha da tövbe en güvenilir niyeyse dalin geliyor
Mrve-Mom Ygtek 5,5 aylık olana kadar dalin kullandık ama vücudunda kızarıklık olmaya başladı şampuanı değiştirmek istiyorum. Mustella hakkında hiç güzel yorum okumadım hep olumsuz.
Pinar4063 Mrve-Mom bende mustela kullanıyoruz asla göz yakmıyor belki onlar taklit olabilir memnunuz biz
mehtapimat Mrve-Mom merhaba, ben dogdugundan beri mustela kullaniyorum masallah diyeyim de kizim banyo yapmaya bayiliyo su anda 10 ay 27 günlük 🧿
Sibel4264 Mrve-Mom valla sürekli uni baby ile yaglıyorum çare bulamadım ama acaba şampuanı mı yapıyor kuruluğu bunu hiç düşünmemiştim
Sodya Mrve-Mom mustela yenidogan kopuk kullandim yaklasik 8 9 ay yetti bize. Simdi normal mustela sampuana gectik.memnunum.
Deletedmom110 Mrve-Mom ya benim kızımın da bacaklarında yer yer kabuklaşma var. Mustela’yla nemlendiriyorum ama nafile.
Aspoka Mrve-Mom canm doktor bize dedi dalin kullanmayın bebeklere cildi ondan öyle oluyormuş bende başta kullanıyordum çünkü
Zeymir Dogdugundan beri nivea kullandim gecen hun eczanede uni baby sampuan baya uygundu fiyati aldim ama kullanmadim onu henuz
aselrigel Mrve-Mom Mustela şampuanı kullanıyoruz ve her banyodan sonra mustela masaj yağı ile masaj yapıyorum
Mrve-Mom aselrigel NiDaAli_o Aslanegeannesi ozlem_3458 alindoganinannesi Poyrazefe Duygusss Aselks doruk33 doruk33 mehtapimat Ygz Basaktunaa Ulkeerr Vaktinizi ayırıp bilgi verdiğiniz için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Tabiki yorum yapan herkesede çok teşekkür ediyorum. Mustela ürünlerini almaya karar verdim. Şampuanı buldum yağı, losyonu, nemlendiricisi farklı çeşitleri var kullanıp memnun olanlar resim paylaşabilir mi acaba rica etsem. Cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum. Resimlerden bularak alayıp Şimdiden çok teşekkür ediyoru yardımlarınız için.