Boncugummomy1 Bebegim 10,5 aylik benden baska kimseye gitmiyo. Baskasi dedigim de hala anneanne babaanne. Yapisik gibiyiz resmen. Ise basliycam ve nasil alisicak bilmiyorum 😑 bebegi boyle olup sonradan alisan varmi ya
[silindi] Boncugummomy1 9 aylık kızımla ben🤨 babasına gidiyor bir tek beni görünce onda da durmak istemiyor 😪 Eylülde iş başı ne halt yicem bilmiyorum var mı bunun bir çözümü acaba
ece_arel Boncugummomy1 16 aylık oğlum ve 6 aylıkta hamileyim babasına bile gitmiyor yolda yürürken vereyim bari babasına diyorum yok gitmiyor ağlıyor bildiğin gibi değil yapışıklıktanda öte birşey aşırı bıktım artık
Boncugummomy1 [silindi] Vallahi bende bilmiyorum napicagimi sastim. Hasta olmaya bile korkuyorum kimsede durmadigi icin birakma gibi bi luksum olmuyo cunku
Boncugummomy1 ece_arel Gercekten cok bunaltiyo haklisiniz. Bi ortama gidiyoruz sevmek istiyolar bizimki hemen yapisiyo bana istiyorum ki gitsin biraz alissin ama yok gunden gune daha kotu oluyo. Evde bile oyuncaklara dalamiyo hep bi yanindan ayrilcam korkusu var
cemilolabilirmi Yavaş yavaş oyun grubu başlayabilirsiniz önce anneli sonra annesiz gruplara. Çocuktan hiç ayrılmadan baktığımızda benim olmadığım her yer senin için tehlikeli mesajı veriyoruz bir bakıma. Çok normal böyle olmaları. Güvenli ufak ayrılmalarla sağlıklı bir şekilse süreci yönetebilirsiniz.