edaabeyazel11 Kızlar amoklabin antibiyotik kullanıyorum demir damlası ile birlikte kullanılmaması gerekiyoemus.doktor.bunj bana belirtmedi ve ben yeni.ogrendim 4 gundurde kullanıyorum bebeğimde kasılma oldu çok.agliyor bişey olmuş müdür yaşayan varmi
ruveydaensar edaabeyazel11 bizde 5 gün önce kullanmaya başladık . Doktor bize de böyle bı şey söylemedi şu an sizden öğrendim . Kızım da alerji yaptı vücudunda kızarıklıklar oluştu , ishal oldu . Doktor bıraktırdı alerji şurubu verdi . Kasılma hakkinda bilgim yok ama geçmiş olsun doktora götürün yine isterseniz
edaabeyazel11 ruveydaensar bende internette gördüm sakin kullanmayin şikayet edeceğim mahvoldu çocuğum inslalah bişey olmamıştır
edaabeyazel11 ruveydaensar muhtemelen bide dis.donemindeyiz bende dişten sanıyorum kaç.gundur. tedagil kullanıyorum ya.diyprum.etkisi. ukadar kısa olamaz başka.biaey var bugün baktım valla yıkıldım ya çok korkuyorum
ruveydaensar edaabeyazel11 olmaz inşallah iciji ferah tut ama bı acile götür istersen. Alerji iğnesi falan yaparlar belki . Kızıma da vurdular