Asyaveannesi04 maşallah sağlıkla büyüdüklerinde 2 ay var aramızda ozaman ya yatak olayı beni çok düşündürüyor odayı da ayırmak istiyorum çünkü nasıl alisirlarsa öyle gider ama yataktan düşme ya kendi kendine kalkıp gece başına bise gelir diye korkuyorum .montosori yataklar var yerde onda düşme olayı olmaz belki ama okadarda yerde bi yatak olsun istemiyorum altını temizleyemem yerde toz olur hep kuzenim almıştı kullanamadı.