Ogibuse Sezaryenden sonra bel ağrısı yaşayan varmı varsa geçtimi şuan 3 aylık olucaz neredeyse müthiş bir şekilde bel ağrım var çocuğu bile kucağımda çok tutamıyorum eğilip kalkarken canım yanıyor resmen
Ebus2045 Ogibuse benim 6 ay sonra falan başlamıştı egildigim zaman kalıyordum makineyi bosaltamiyordum çok kötüydü ama 2-3 aya kendiliğinden geçti çok şükür bidaha sıkıntı yaşamadım 3,5 yıl oluyor tabi o zamandan sonra tekrar etmedi
Ogibuse Ebus2045 ay en kısa zamanda geçer İnşallah az önce ütü yaptım eğildim zor dikeldim inleye inleye yaaa
Ebus2045 Ogibuse çok iyi biliyorum o hissi iğrenç bişey tüm enerjisini alıyor insanın benim geçti umarım sizinde geçer şuan 2. Ye hamileyim Eylül’de nasip olursa doğum yapicam doğumdan fazla bel ağrısı olur mu diye endişe ediyorum valal
Tugba_28 Doğum yapalım 3.5 ay oldu hala devam ediyor sabahları yataktan kalkarken sanki uyumuşum gibi değil de dayak yemişim gibi kalkıyorum