sari_papatya Normal doğum yaptım 2buçuk ay oldu oturduğumda bariz belli olan çok kötü durumda bi göbeğim var sizin kaç ay oldu doğum yapalı ve göbeğiniz gitti mi bu arada 52kg ile hamile kaldım 73ile soğuma girdim şuanki kilom 58
Tansukiz sari_papatya 59 hamile kaldım 78 Doğuma gittim şu an 64 kiloyum yapıştı gitmiyor 5 ay oldu sezeryan göbeğimle mutluyum 😅
BuzluKahve sari_papatya 60 ile hamile kalmıştım, şu an 65 kiloyum. Bölgesel kilom yok ama kendimi pehlivan gibi hissediyorum. 2,5 senede 1 kilo bile veremedim. Yaza mayoyla başladım, bir haftadır da bikini giyiyorum😂😂😂
sari_papatya Valla bunun normali sezaryeni yokmuş ben onu anladım kendime baktıkça sönmüş balon gibi hissediyorum
mom-1 11 gün önce sezeryan dogum yaptım 62 ile hamile kaldım 70 ile doguma girdim şuan 63 kiloyum korse kullanıyorum göbek gittii🤭🙏
sari_papatya mom-1 maşallah ya anam çok dil döktü korse giyeyim diye ama ben sıkıya gelemiyorum hiç bi konuda daralıyorum yani giymedim acab ondan mı göbek kaldı bende
mom-1 sari_papatya bilmem olabilir belki. Bende sıkıya gelemem ama göbek gitsin diye bu sıcakta katlanıyorum ne yazıkki anne olmak zor