Deletedmom_68 Rabia06_ Popoya ıslak mendil değdirmemek Yıkamak Açık bırakmak Karışım sürmek(hamazinc+dermotrosyd) bezi sık değiştirmek Ek gıda alıyorsa veya almıyorsa emziriyorsanız pişiği pekiştirecek gıdalardan uzak durmak(acı,baharat,narenciye)
smphlevn Rabia06_ herşeyi deneyen biri olarak bepanthol pişik önleyici. Aylardır ilaç krem ne varsa kullandık belki 2000 harcamışızdır saçma sapan ilaçlara. Yara olmuştu artık bizimki. Ciğer gibiydi kıpkırmızı. Bu kreme geçtim ve hemen bezimi prima premium care le değiştirdim. sleepy denedim molfix denedim ama en son bu ve krem iyi geldi o yuzden dönüştürdüm kenar cırtlarını yırtarak kullandım hava alsın diye. Tabi ben bu yaralık olduğu dönemde hep altı açık yatırdım. Kremden sonra hafifleyince bezledim ama azmasın diye lastikleri yırttım. Bepanthol bir gecede geçirdi. Travazol falanda etki etti hafifletti baya ama geçirmedi yayılım devam etti. Bepanthol tekte rengini yaralarını falan topladı. Tabi her bebekte farklı etkiler oluyor. Inşallah tez hangi ilaç olduğunu bulursunuz. İnsan deneye yanıla ayları geçiyor pişikle. Ve dikkat edin mantarlı pişik olabılır. Eğer öyleyse su zeytinyağı kantoron yağı vs normalde iyi gelirken mantarlı pişikse daha çok azdırıyor. Popoyu temızledıkten sonra mutlaka kurulayın.