Selam anneler şimdiden hayırlı güzel bayramlar.
Benim 18 ,14 ve 2 buçuk yaşında üç evladım var gel görki ilk defa ufak çocukla tatile gidicem kısmetse hiç deneyimim yok.Daga önceden tatile gittik ama hiç bukadar küçük yaşta gitmedik aksi gibi oplum da bildiğiniz iki yaş sendromu başladı evlerden ırak bu nedir anlamadın.İnatlaşma ağlama krizleri inanın tatili bile iptal etmeyi düşünüyorum ama diğer çocuklarıma haksızlık olucak diye ne. Yapıcağımı şaştım kaldım.Tattildede aynı bu tempoda devam ederse be yapıcam bilemiyorum benim durumumda olupta tatile giden ve bu durumla nasıl baş ettiğini anlatıcak annelere çok ihtiyacım var bana biraz fikir verin