ananasss Sorum bağlıkta kızlar ilk adım olarak kullanılır mı ya da yürüme öncesi falan yorumlarınızı bekliyorum
BuzluKahve ananasss Ben oğluma iki yazdır alıyorum. Plaj, park, normal yollarda çok rahat ama avm gibi düz zeminlerde çok kayıyor.
Deletedmom_68 ananasss ilk adım olarak kullanılmaz ama yürüme öncesi süs gibi isterseniz bebiş tombik ayak değilse kullanılır
KBC ananasss 10 aylık oğlum için aldım Şuan kullanıyoruz elini tutup yürütüyoruz ayakta kalıyor filan ben memnunum, vicco,Adidas ilk aldım filan aldım ama onları nasıl yapıyorsa ayağından çıkarıyor numarası tam olmasına rağmen
Nazlimu_ ananasss kızıma aldım. Henüz yürümüyor ama ilk adım olarak kullanılabilen bir ayakkabı markası
tombikdonerkankasiiskender İlk adım olarak bilemedim ama ben kullandım hem sandalet hem çizmesini çok da memnun kalmıştım sandaleti 20 numaraydı yani yürümeyi iyice öğrenmişti onu kullandığımda