Ogzshn benim oglanda 15 aylık iki markayı denedim ama asla içmiyor devam sütünü aslında ben alışırsa belki yavaş yavaş sütten kesmeme yardım olur dedim iki yaşında kesmek istiyorum ama bişeylerle doymadıkça ek bişeyde almadıkça muhtemelen kesemeyecgim bu gidişle öneriniz var mı acaba en azından gece yatmadan içse belki uyanmadan uyur sabaha kadar çok sık uyanıyor emmek için beblac ve aptamil denedim ben Onları denedikten sonra biberonla sagdıgım sütüde içmez oldu ondan vereceğim sanıyor galiba bi yere gittigimde sıkıntı oluyor en azından günde bi kere veya acil çıktılarımda altarnatif olarak içse