Bebeğim 2.5 aylık 2 hafta önce bi anda tüm bezleri kakalı olmaya başladı ve doktorumuz l.i olduğunu söyleyip relamax diye bir ilaç verdi, zaten kolik bir bebek nurse harveys 40 damla, biogaia 10 damla kullanıyoruz. Şimdi bunu da bu ilaçlara ek 16 damla olarak kullanmaya başladık. Hiçbir şey de değişmedi hala her bezi kakalı ve geçmeyen pişik var dolayısıyla. Neler yapıyorsunuz acaba? Başka bir doktor görüşü daha mı almalıyım acaba