Bende göğüs ucum yara olduğu için almıştım ve maalesef benimki de ona alıştı henüz 16 günlük ama özellikle geceleri ucu kullanmak çok zor oluyor biraz daha kendini toparlamasını bekliyorum bende bıraktıracağım. Ve ucun içine sadece göğüs ucu dolduğu için emzirirken aşırı derecede parmak uçlarıma kadar uyuşuyorum aynı sıkıntıyı yaşayan var mı uçlarla :)