AbEsMu130125 bende 14.haftama kadar emzirdim ve benım ilk zamanlar kanamam vardı. Progestan kullandım prolotun iğne yapıldı. Ben doktora sormayı unuttuğum için emzirdim. Sonra 12.haftamda doktora sordum ozman kanama durmustu artık tamamen. Emzirebilirsin ama ilk zman kanamam olmus emzirme sen daha iyi demişti. Megerse kanama varsa düşük tehlikesi varsa emzirmemeliymişim cok şükür suan 16.haftadayım bişey olmadı. 10 gün falan oluyor kestim tamamen memeyi. Kızım 21 aylık. Kan değerlerim falan normal cıkmıştı benım. Ama asırı üşüme titreme yaptı bende cok acıkıyordum resmen doymuyor gibi. İlk hamileliğimde 41 haftada 6 kg aldım düşün. Bunda 3 ayda 4 kg 🙄
Emzirdiğim için asırı acıkıyorum düşük tehlike var dıye de 11.haftaya kadar yattı.o kılo yaptı. Mayıs ayında İstanbulda kombiyi kökledim nerdeyse evd e herkes terliyor ben donuyordum 🙄🤭