ysmnp merak etmeyin siz egzersiz yapmaya devam edin zaten 5. 6 aylarda hareketlendikleri için oyuncaklarla dikkatini o tarafa çekin sürekli herşeyi dönmediği taraftan yapın yaptırın zamanla geçiyor zaten.yeterki pes etmmeyin .bizimki tortikolisi çok büyük ve şişdi.sis olan kisim sertti kemik gibi olmuştu bebeğim kessinlikle o tarafa hicbir şekilde dönemiyordu yatarken sırt üstü yatsin diye hep havlu koydum dondurmesin iyice ilerlemsin diye . çok zor gibi görünüyordu geçmesi ama gerçekten geçiyor.her egzersizden önce mutlaka zeytinyağı ile masaj yapin ama üstten bir masaj değil.sis kisim varsa iki parmağınızla dağıtmaya çalışın o kısmı aşırı bastırmayin ama çok da üstten masaj yapmayın parmağınızla o şişliği siz dağıtabilirsiniz.Allah kolaylık versin inşallah zor günler ama geçiyor.