ZeynepAda11 10 gün önce normal doğum yaptım idrarı tutamıyorum vajinada baskı hissi var yaşayan var mı ?
Handegktn ZeynepAda11 aylar sürdü idrar tutamama oğlum 2,5 yaşına gelmek üzere çok sıkıştığım zaman hapşırırsam şuan bile kaçırma oluyor
Glsmklc Bende normal doğum yaptım 55 gün önce epiduralle birlikte epiduralin yan etkisi dediler iki hafta kadar devam etti depend külot kullanmıştım altıma yapıyodum ve farkına varmıyodum yaparken külotlar o anlamda çok iyi