Fks65 Acil yardım ya yemin ediyorum emzirmekten tiksindim noldu bilmiyorum iki aydır sadece yatarken ve uyanınca emen çocuk geceden sabaha, sabahtan akşama kadar sürekli emmek istiyor. Durduk yere ne oldu niye bu kadar düştü anlamıyorum. (26 aylık)
tugbatabanca Fks65 benim ki 23 aylık bayramdan sonra kesicem bence sizde kesin 2 yaşı geçmiş artık çok zor emzirmek
Fks65 Bıraktıracağım zaten beklediğim şeyler var hatta en çok da kendisi azalttı ama durduk yere yeni doğan bebek gibi peşimde
Antep27 Fks65 ne yalvarmalar önüme diz cokup emmek istiyordu evde tamam diyip veriyordum bir yere gittiğimizde aynı şeyi yapmak isteyince kestim çünkü karnını doyurucak sekilde sütüm yoktu 1 2 dakika emip kalkıp giderdi oynamaya 5 dk sürmeden tekrar gelirdi
Fks65 Antep27 ay evet tam olarak böyle. Şefkatle ayırayım diyordum ama artık tiksindirerek bıraktırma moduna geldim
Antep27 Fks65 bişey olmaz annesi ilk bir kaç gün zor olur ama alışır oda meme istedikçe su verin uykuya geçirin siz uyumuş gibi yaparsınız gece yanında oda mecburen agliyarak uykuya gecicek ilk zamanlar öyle oluyor
Fks65 Antep27 aşırı agresifleşiyor vuruyor bağırıyor gözüm korkuyor ama emzirmekten bıktım dediğiniz gibi bir şekilde başa çıkacağız artık
Fks65 Evimize geçmeyi bekliyordum geçtik şimdi de bayram, en fazla bir haftaya bıraktırıyorum artık yoksa göğsümü keseceğim
HCK Fks65 al bendende o kadar 22 aylığız ve şuan da meme de heryerde meme diye bağırıyor nasıl bırakabilirim?
Antep27 Ezgiogrtmn sbh uyandığında başladım vermedim o istedikçe başka şeyler verdim ağladı vermeyince bir yöntem kullanmadım
sarmaliklahana Fks65 21 aylık kızım benım de öyleydi. Üstelik hamileyim ona ragmen emzirdim 14 hafta boyunca ama. Dısarda otobüs heryerde istemeye başlayınca kestim. Ben sabır tası kullandım 3 günde bıraktı geceli gündüzlü. Suan 10 gün falan oluyor temamen kestik artık istemiyor. Zaten bu yaz bıraktıracaktım düşüncem oydu iyide oldu. Yazın sıcaktan yemek istemedikçe bana yapısıyordu. Susadıkca su içmez bana yapısırdı. Gece uyanır bana yapısık. Ayyyy cok zormus. Suan anlıyorum. Şimdi gece 1 kere uyanıyor geri uyuyor. Yemesi düzeldi suyunu 500 ml üzeri içmeye başladı. Bence sizde keisn artık 26 ay olmus maşşşşşaaaallllah daha ne olsun 😄🤭