Merhabalar 16 aylık bir oğlum var arada bir bağırıyordu istediği şeyler için ama son zamanlarda abarttı bağırmayı . Ne istese bağırarak istiyor . Dışarda sakindi ama o da değişti . Dışarı çıkamaz olucam yakında çünkü bu şekilde çok fazla geriliyorum . Sürekli bi bağırma hali . Yaşayan var mı bu durumu ? Neler yapabilirim ?