Mtbuaaa Gün bitmiş yorgunluk çayımı almışım forumda takılıyorum bu yüzden akşam diyorum ☺️ Akşam daha aktif oluyor sanki
Demlikcay anneyeofdenmez kendı hesabımı sıldırdım eskıydı ama kullanmıyodum barı dedım bastan acayım 😀