Kızlar 3yaş oğluma 1 haftadır bağırıyorum ne tetikliyor bilmiyorum.2.bebeğim var 3aylık aşırı bunalma yalnızlık kimsesizlik var evet ama bağırmak asla istemediğim bir şey.her gün söz veriyorum sonra tekrar bağırıyorum 2.bebek olunca böyle oldum galiba lohusa depresyonuna girdim . Devlet hastanesinde direk psikiyatri bölümü var psikolog yok psikiyatriye mi gitmeliyim direk