Umutluluk Kızlar oğlum 3 aylık ne zaman mama versem aşırı aşırı gaz yapıyor sütüm bitti mamaya geçtik mama bizi mahvetti aptamil ve bebelac gold denedik ama yok yani gazlı hala
asrinhatasi Umutluluk gazlı bir bebekse sma comfort iyi diyorlr ben optipro kullandım ondan da memnunum
sumeyyeyilmaz Umutluluk canım her mama her bebeğe iyi gelmeyebiliyor. Deneye deneye anlayacaksın. Bende 5-6 tane mama değiştirdim en iyisi Hipp organic combiotic çok iyi geldi bize
Su4835 Umutluluk deneme yanılma ile geldik bizde 6.aya maalesef .en iyi hipp organik cambiotik geldi bize .her bebek bünyesi Farklı
Aleynaa12- Bende ilk Aptamil kullandım çocuğum geceleri ağlamaktan çatlıyordu resmen şu an Bebelac kullaniyroum çok memnunum gaz sorunumuz çok çok az arada bı olursa onun dışında yok Allah’a şükür
Tugceonrdml_ Umutluluk her bebegin kendi bunyesine gore mama degisiyor siz deneyerek bulucaksiniz mesela.bize sma aptamil hip kabizlik yapti sonra bebelac golda gectik kakasini duzenledi gazini rahat çıkardı bu sizin bebeginize bagli degisiyor
Alpsmommy__ Umutluluk Canım ben dün aptamil prosyneo aldım bebeğim 55 günlük. Bugün gazını çıkardı kakasını yaptı çok şükür. Probiyotikli olduğu için sindirimi daha kolaymış dene istersen.