Zerdalicekirdegi canım su veriyormusun havalar sıcak ya susuzluktan da olur ve idrar yolu enfeksiyonu da olabilir benim kızım 6 aylıkken oldu böyle doktora götürdüm idrar yolu enfeksiyonu dediler antibiyotik kullandık düzeliyordu bir ay sonra yine tekrarlıyordu biz nedenini sorunca çocuğun yapısında bulunan bir şey dediler ve biz memlekette gitik kızım yolda hiç su içmedi yine oldu ve anladım ki susuzluktan oluyormuş su vermeye başladıktan sonra hiç olmadı çok şükür