honeyson Bebişlerle ilgili değil bu sefer ;) yeni tost makinası alacağım Kullanıp memnun kaldığınız / kalmadığınız tost makinası önerileriniz nelerdir
Meltemasya2309 honeyson schafer kulanıyorum canım hem waffle hem tost çok memnunum granit içi temizliği çok kolay
Zeyno111 honeyson 4senedir sıkıntı yaşamadım açıkçası ben aldığımda daha ucuzdu tabi ki ama değdi diye düşünüyorum lezzetli tostlar yiyoruz.
Prensesinannesi25 Arzum granit gerçekten çok memnunum üstüne bi şey yapışsa bile anında kalkıyor. Yumurta bile kırıyorum tostlara o halde bile tertemiz
seldaselda28 honeyson kesinlikle korkmaz tost makinesi ben 2 yil once 250 liraya almistim simdi baktim ve şok oldum ne kadar pahalanmis geŕcdkten.