Keznes Benim oğlum da yakalandı maalesef. 3.5 yaşında. Geçen günlerde kardeşi için kontrole gittik hastaneye. Hava aşırı sıcak hastanede de klimalar açıkmış buz gibi. Çocuk sıcaktan içeri girince bir çarpıldı titredi. Çıktığımızda kustu, sonraki iki gün de bir iki kusma ve ateş oldu. Aşırı halsizdi hep yattı, ertesi güne elleri ayakları ağız kenarında bir de diz dirsek kısımlarında kırmızı lekeler çıktığını gördüm. Hastaneye gittik el ayak hastalığı dediler. İlaç vs tedavisi yokmuş, viral bir virüs olduğu için. Bugün de toplam 6. gündü sanırım geçmiş tüm lekeleri şükür. Vücut kendi kurutuyor yani çok uzun sürmez diye düşünüyorum sizin de, geçmiş olsun.